نمونه‌کار سانترال لب

نمونه کار سنترال لب
نمونه کار سنترال لب
نمونه کار سنترال لب
نمونه کار سنترال لب

سانترال لب 

عمل سانترال لب یا لیفت لب یک نوع عمل سرپایی است که برای بالا رفتن لب و زیبایی صورت انجام می شود. که در این کلینیک بهترین پزشک متخصص این کار را انجام خواهد داد. این کار برای کمتر شدن فاصله لب بالا از بینی و بیشتر شدن قسمت قرمزی رنگ لب است. که در حالت طبیعی خود نازک تر به نظر خواهد رسید.

مزایای جراحی سانترال لب

عمل سانترال لب دارای مزایای گوناگونی است. عواملی مانند افزایش سن، بخش هایی از صورت کشیده و طول آن ها بیشتر شود. یکی از بخش های مهم صورت لب است. با این کار شکل لب نازک تر دیده خواهد شد. در کل اگر لب بالا به داخل کشیده و دندان های بالا را پوشش دهد. با این کار صورت شما بیشتر از سن تان پیرتر می شود.

با جراحی سانترال لب، این تغییرات تحت کنترل در آورده می شوند. بخش میانی صورت نیز رو به بالا و شکل ظاهری جوان تری را به خود گیرد. بخش های قرمزی لب ها باعث برجسته شدن لب ها می شود و تأثیر زیادی بر روی زیبایی صورت افراد دارند.

چه تکنیک هایی برای عمل سانترال لب مورد استفاده قرار گیرند؟

در دوره های مختلف برای عمل سانترال لب یا لیفت لب از تکنيک های گوناگونی بهره برده اند. تکنیک اصلی، شامل بالا کشیدن لب از طریق برداشتن بخشی از پوستی است. که درست در بالای لب قرار و فاصله بین لب بالا و بینی را تشکیل دهد. یکی از راهکار های مختلف تکنیک برداشتن پوست لب بالا و بینی را در عرض بخش مرکزی لب یا در گوشه کنارهای لب یا در بخش ها و مراحل لیفت لب انجام شود. معمولا در روش های دیگر لیفت لب برش های عمل سانترال لب در زیر بینی انجام شود.

انجام این کار به خاطر به جای نماندن جای زخم و اسکار است. در این مرحله نوارهای باریک از این قسمت برداشته شود. و در نهایت با دقت بخیه ها بسته شود. لیفت لب مادیفاید یکی از مدرن ترین لیفت لب تا به امروز بوده که در این روش قرمزی لب بیشتر خود را نشان دهد که در نتیجه ان، ماندگاری زیاد و طبیعی تر به نظر می‌رسد.

آیا در عمل سانترال لب ، بیهوشی مورد نیاز است؟

اگر قصد انجام عمل سانترال لب را دارید  با داروی بی حسی موضعی با خیالت راحت می توانید ان را انجام دهید. اگر عمل سانترال لب مانند عمل های زیبایی دیگر به بیهوشی عمیق تری نیاز باشد یا به صورت ترکیبی انجام شود باید زیر نظر جراح پلاستیک بیهوشی انجام شود.

نتایج سانترال لب ، چقدر ماندگار است؟

نتایج این نوع عمل کاملا طبیعی و ماندگار است البته لب و صورت مراحل پیری خود را طی می کنند. پیری طبیعی طبق انتظار ، تغییراتی را در چهره به وجود می آورد که نمی توانید ان را به تأخیر بی اندازید.

ریکاوری

بعد از عمل سانترال لب معمولا دردهای ناشی از تورم و کبودی در جاهای مختلف احساس میشود. تورم در چند روز اول رو به افزایش زیادی است. این امر کاملا طبیعی است و جای هیچ گونه نگرانی نیست. برش ها باید تمیز و با پماد آنتی بیوتیک در طول هفته ی اول بعد از جراحی، پوشش شوند. فعالیت های روزانه چند روز بعد از عمل کمتر شود و به مرور زمان به حالت عادی خود بر می‌گردند. از ورزش کردن بعد از عمل به مدت دو هفته پرهیز کنید.

بهبود اولیه، معمولاً 2 الی 3 هفته خواهد بود و پس از سپری شدن حدوداً 2 الی 3 ماه ، می توانید شاهد نتایج لذت بخشی باشید. جای زخم و اسکار بعد از چند ماه رو به بهبودی خواهد بود و هر چه زمان بیشتر بگذرد بهتر می شوند.