نمونه‌کار کاشت ابرو

نمونه کار کاشت ابرو هوژین
نمونه کار کاشت ابرو
نمونه کار کاشت ابرو هوژین
نمونه کار کاشت ابرو هوژین کلینیک
نمونه کار کاشت ابرو در هوژین

چرا کاشت ابرو هوژین

ابرو یکی از مهمترین اجزای صورت ما است. چون به صورت قابی برای چشمانمان عمل می کند و کم پشت بودن یا نبودن آن به کلی ظاهر چهره ما را تغییر بدهد

و دچار عدم اعتماد به نفس کند از آن جایی که کم پشتی و ریزش ابرو مانند موی سر یک عمل طبیعی نیست باید به آن رسیدگی شود.

کاشت ابرو هوژین  یکی از کلینیک های بسیار مجرب و متخصص در این زمینه است. می تواند بهترین روش در این زمینه باشد. شما میتوانید با دیدن نمونه کار کاشت ابرو هوژین روش انجام عمل را ببینید.

دلایل کم پشتی ابرو:

  • بیماری‌های تیروئیدی
  • بیماری‌های عمومی یا سیستمیک
  • سوختگی
  • تاتو و هاشور ابرو
  • عفونت
  • کندن و برداشتن بیش از حد ابروها
  • اختلال در رشد ابروها به صورت مادرزادی
  • ارثی و ژنتیکی

این روزها با روش های متفاوتی می توان کم پشت بودن ابرو ها را تا حدودی اصلاح کرد. مانند تتو و یا فیبروز ابرو ولی هیچ کدام به شما زیبایی ابرو های ضخیم و پرپشت را نمی دهد. کاشت ابرو هوژین بهترین و طبیعی ترین کلینیک که میتوانید ابرو های طبیعی را به شما الهام بخشد.

تفاوت کاشت ابرو با ترمیم ابرو

کاشت ابرو طبیعی با استفاده از موهای طبیعی خود فرد انجام می شود. به این ترتیب موهای کاشته شده با یک روند طبیعی رشد می کنند.

برای کاشت ابرو نیاز است که فرد از بانک موی مطلوبی برخوردار باشد. در افرادی که طاسی وسیع دارند یا افرادی که طاسی در کل بدن (آلوپسی یونور سالیس) دارند، امکان کاشت مو وجود ندارد. بنابراین در افرادی که بانک موی طبیعی مطلوبی ندارند امکان کاشت مو طبیعی فراهم نیست. به نظر شما این افراد امکان کاشت ابرو را نیز ندارند؟ پاسخ این است که در این افراد کاشت ابرو صورت می گیرد؛ با این تفاوت که با توجه به ضعف بانک مو در آن ها، از موهای مصنوعی برای ترمیم ابرو استفاده می شود. نتایج ترمیم ابروها با استفاده از موهای مصنوعی بسیار نزدیک به کاشت ابرو با موهای طبیعی است؛ اما ممکن است موهای کاشته شده توسط بدن پس زده شوند.

پس زدن موهای مصنوعی کاشته شده، مشکلات جدی را برای فرد ایجاد می کند؛ زیرا در صورتی که موهای کاشته شده، پس زده شوند، اسکار بر روی پوست باقی می گذارند، علاوه بر این ممکن است فرد برای همیشه ابروهای خود را از دست بدهد.

با توجه به این عوارض، توصیه می شود، افرادی که بانک موی ضعیفی دارند، از ترمیم ابرو با موهای مصنوعی برای جبران کم پشتی ابرو استفاده نکنند. روش هایی از قبیل تاتو یا میکروپیگمنتیشن، هاشور و مداد ابرو روش های هایی برای زیباتر کردن ابرو در این افراد هستند.