ترمیم کننده جای زخم جراحی پلک

ترمیم کننده جای زخم جراحی پلک یا بلفاروپلاستی

این نوع عمل زیبایی معمولا برای از بین رفتن چربی های اضافه پلک بالای چشم ها انجام می شود. که بعد از ان می توانید از بهترین کرم ترمیم کننده جای زخم و اسکار بعد از این عمل زیبایی استفاده کنید. به دلیل برخی عوامل و نیز در بیشتر موارد به دلیل افزایش سن قسمت فوقانی و یا زیرین چشم و در برخی موارد هر دو قسمت شامل چربی و یا پوست اضافی می باشد. که بر روی زیبایی و جوانی و نیز نحوه دید فرد تاثیر گذار می باشد. در ادامه هماره ما باشید تا بهترین ترمیم کننده جای زخم جراحی پلک را به شما معرفی کنیم.

افتادگی پلک

از طریق این کار می توان حالت اولیه چشم ها را بازگرداند و این کار در صورتی انجام می شود که فرد برای انجام ان عمل تمام شرایط را داشته باشد. معمولا به این نوع عمل بلفاروپلاستی یا لیفت پلک می گویند. ازافتادگی پلک هنگامی جلوگیری می کند که چربی اضافه از ان خارج شود. این نوع افتادگی معمولا در اثر بالا رفتن سن اتفاق می افتد و باعث می شود که یک لایه پوست اضافی در بالا و پایین چشم جمع شده و این امر گاهی مانع از دید فرد نیز می شود.

این کار معمولا یک نوع عمل زیبایی محسوب می شود. چربی و یا ماهیچه های موجود بر روی پلک بلایی برداشته شده و چشم به ظاهر اولیه خود باز می گردد. افراد بالای 35 سال کاندیدای مناسبی برای این عمل می باشند. مراقبت ها بعد از عمل و استفاده از کرم های ترمیم کننده بسیار مهم است و برای بهتر شدن ترمم پلک ها مناسب است.

مراقبت های بعد از عمل بلفاروپلاستی

در انجام این عمل معمولا چربی های اضافه پلک برداشته می شود. این بخش اضافی که بیشتر در پلک های فوقانی دیده می شود، می تواند در پلک پایینی نیز رخ دهد. جراحی بلفاروپلاستی موجب بهبود بینایی شده و نیز بر روی ظاهر و جوانی چشم نیز تاثیر گذار می باشد. این عمل بسیار حساس بوده و معمولا از بهترین کرم ترمیم کننده بعد از بلفاروپلاستی برای تسریع روند بهبودی زخم استفاده می شود.

مراقبت های بعد از عمل بلفاروپلاستی باید به دقت انجام شود تا از وقوع عوارض و خطرات احتمالی جلوگیری به عمل آید. نکات مراقبت های این عمل مانند عینک آفتابی، عدم استفاده از لنز، حداقل 5 الی 10 روز از رانندگی خودداری کنید، استراحت کردن، خودداری از انجام فعالیت های سنگین ورزشی، عدم خم شدن و برداشتن وسایل سنگین و بالای 2.3 کیلوگرم و نیز نحوه صحیح خوابیدن بر روی بالشت براساس توصیه های پزشک انجام دهید. البته استفاده از کرم ترمیم کننده جای زحم و اسکار را بهبود می بخشد.

بهترین کرم ترمیم کننده جای زخم جراحی پلک

معمولا بخاطر انجام این عمل در اطراف چشم ها شاید دچار عارضه بعد از عمل شوند. معمولا این عارضه به مرور زمان برطرف می شود و موقتی است. اسکار یکی از عوارضی است که بعد از عمل بیشتر بیماران با ان درگیر هستند. جای زخم و یا همان اسکار با استفاده از انواع بهترین کرم ترمیم کننده بعد از بلفاروپلاستی قابل ترمیم می باشد. ژل سیلیکونی رژواسیل این نوع ژل معمولا برای برطرف کردن جای اسکار و بخیه ها مناسب است.

جراحی زیبایی بلفارپلاستی

این نوع عمل معمولا یک نوع جراحی زیبایی شناخته میشود. حتما انجام ان زیر نظر پزشک متخصص باشد چون عوارض جبران ناپذیری به همراه دارد. میزان هزینه عمل بلفاروپلاستی به عوامل مختلفی بستگی داشته و دستمزد پزشک و همچنین کلینیکی که به آن مراجعه کرده و نیز تعداد پلک هایی که برای جراحی مورد نظر می باشد بر روی هزینه بلفاروپلاستی تاثیر گذار می باشد. بعد از عمل مراقبت هایی نیاز است که باید آن را رعایت کنید تا از عوارض احتمالی و حساسیت جلوگیری شود. جای زخم و اسکار را نیز می توان با استفاده از کرم ها و پماد های تجویز کننده پزشک برای رفع جای زخم، بهبود بخشید.

یکی از بهترین کرم های ترمیم کننده جای زخم جراحی پلک

پماد سیکالفیت پلاس هم یکی از ترمیم کننده هایی است که می‌تواند نگرانی شما از ماندن جای بخیه پلک را برطرف کند. پماد سیکالفیت به علت ترکیبات تشکیل‌دهنده‌ای که دارد، برای بهبود جای زخم و اسکار بسیار موثر است. با وجود لایه میانی باعث تولید سلول های جایگزینی می شود. هر چه سلول های بیشتری تولید شوند پروتئین لازم به پوست بیشتر می شوند و کمک به بهبود هر چه سریعتر زخم ها می کند.

مواد تشکیل‌دهنده سیکالفیت پلاس اون دارای ترکیباتی شبیه به پروتئین‌های کلاژن و الاستین پوست هستند که به صورت مکمل، به پروتئین‌های اصلی پوست برای بازسازی جای زخم و اسکار کمک می‌کند. این پماد علاوه بر این که جای زخم و بخیه را برطرف می کند، خاصیت ضد باکتری و صد التهابی نیز دارد که یک ماده ضدعفونی بسیار قوی برای زخم یا جای اسکار هستند.

پماد سیکالفیت ترمیم کننده جای زخم جراحی پلک

عوارض و خطرات بعد از عمل بلفاروپلاستی

معمولا برداشتن چربی های موجود در فوقانی پلک بعضی مواقع باعث دید افراد می شود. عوارض عمل بلفاروپلاستی بسیار نادر و غیر معمول و از جمله این عوارض می توان به خشکی چشم که کاملا موقتی و استفاده از انواع بهترین کرم ترمیم کننده بعد از بلفاروپلاستی می توان آن را درمان کرد. گاهی اوقات بسته نشدن کامل چشم هنگام پلک زدن و یا خواب موجب ریزش اشک و گاهی این امر به دلیل اشتباه جراح بوده که پوست پلک کشیده شده و قابلیت ارتجاعی نداشته و نیاز به تجدید جراحی دارد.

اسکار یا همان زخم اضافی که در ان جای زخم و برش پوستی برجسته و دارای بخش اضافی می باشد که توسط این نوع کرم درمان می شود. یکی دیگر از عوارض این عمل جمع شدن پلک و ناتوانی در بستن آن و همچنین تورم و کبودی اشاره شده است. این عمل معمولا زیر نظر متخصص با تجربه انجام می شود. پوست چشم نسبت به پوست های بدن حساس تر است و خیلی زود بهود یا ترمیم می شود ولی با این حال اگر کوچکترین اشتباه هنگام جراحی و یا مراقبت های بعد از عمل بلفاروپلاستی پیش اید موجب خطراتی گاها جبران ناپذیری می شود.

برای جلوگیری از این خطرات احتمالی باید مراقبت های دقیقی به عمل آید. معمولا این خطرات مانند احتمال خونریزی از خطوط برش، خطرات بیهوشی، بی حسی مژه ها، خشکی و مشکل در بستن چشم ها، عفونت، تورم و کبودی، احتمال به تجدید جراحی، زخم نامطلوب و تغییر موقتی و یا حتی دائمی در بینایی فرد رخ دهد….

مدیر کلینیک هوژین
مدیر کلینیک هوژین
مقالات: 67

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *