کلینیک هوژین

با ما تماس بگیرید : 02166564548  | 09127178064

ایا در عمل لیفت و سانترال لب جای بخیه باقی می ماند؟

عمل لیفت و سانترال لب معمولا برای فرم دهی لب ها و برجسته کردن، کاهش فاصله بین بینی و لب و تغییر شکل ان انجام می شود. برای افراد از عمل های دیگر زیبایی به صرفه و بر روی زیبایی تأثیر زیادی دارد. تمام عمل های زیبایی در دنیا علاوه‌ بر مزایای که دارد معایب و عوارض های نیز به همراه دارد.

معمولا این عوارض در این عمل زیبایی بسیار کم است. اما برای برطرف کردن جای اسکار مسئله بسیار مهم و حیاتی است. خوشبختانه امروزه با وجود محصولی به نام سیلیکونی و ترمیم کننده اسکار می توانید جای اسکار و اثرات جراحی را از بین ببرید. 

عمل لیفت و سانترال لب

امروز جراحی لب یکی از عمل های زیبایی پرطرفدار در بین افراد است. این عمل منجر به بالا کشیدن هر چه بیشتر لب خواهد شد. در این جراحی با ایجاد برشی زیر بینی، قسمت مرکزی لب فوقانی به سمت بالا کشیده شده و در نهایت فاصله میان لب و بینی کاهش پیدا خواهد کرد.

در این عمل معمولا هیچ گونه عصب یا ماهیجه ای دست کاری نخواهد شد. عمل لیفت و سانترال لب معمولا 35 الی 40 دقیقه به طول می‌انجامد. این عمل تأثیر زیادی بر روی زیبایی و فرم و حجیم صورت و لب ها دارد.

این عمل در محیط کلینیک انجام می شود و در آن فضای میان بینی و لب کوتاه تر و به اصطلاح لیفت شده که در نهایت باعث می شود لب ها بعد از جراحی، برجسته تر و پرتر به نظر برسند. فرم اصلی لب ها در این حالت بیشتر نشان داده می شوند.

سن مناسب برای لیفت سانترال لب هستند؟

از بین بردن جای بخیه لیفت و سانترال لب

در عمل لیفت و سنترال لب سن مهم نیست. بلکه برای افرادی که می خواهند فاصله بینی و لب بالایی انها کمتر باشد مناسب است. معمولا این فاصله به خاطر بالا رفتن سن بیشتر می شود و منجر به نازک تر شدن لب ها می شوند و فاصله بینی ان با لب بالایی بیشتر نمایان می شود.

نه تنها افراد مسن بلکه افراد جوان تر هم می توانند این عمل زیبایی را انجام دهند. اگر نمی خواهند تزریق صورت گیرد گزینه مناسبی برای سانترال لب است. بى میلى نسبت به روش هاى تزریقى ممکن است به جهت غیر طبیعى بودن و یا موقت و غیر دائمى بودن نتیجه ی آنها باشد. این عمل یک روش مطمئن و کاربردی و دائم خواهد بود.

بیشتر بخوانید » عمل سانترال لب و مزایا و معایب

عوارض انجام عمل لیفت و سانترال لب

هر نوع از عمل های زیبایی امروزه عوارض های زیادی به همراه دارد ولی در این عمل یعنی لیفت و سانترال لب عوارض بسیار کم است که می توان از ان به درستی طبق توصیه های پزشکی جلوگیری کنید. جراحی لیفت لب به دلیل نیاز به برش در ناحیه زیر بینی، باید حتما توسط جراح متخصص و با تجربه انجام شود تا کمترین میزان جراحت و اسکار را به همراه داشته باشد.

این عمل معمولا هیچ گونه عارضه ای به همراه ندارد. تنها عارضه ان باقی ماندن جای اسکار در زیر بینی است. البته اگر این عمل به درستی و زیر نظر پزشک متخصص و معتبر انجام شود جای اسکار بسیار کم و نامشخص خواهد بود. در صورت مشخص شدن اسکار جای نگرانی نیست موقتی است.

بهترین ترمیم کننده برای از بین بردن جای بخیه عمل لیفت و سانترال لب

کرم ترمیم کننده از بین بردن جای بخیه لیفت و سانترال لب

اگر جای اسکار بعد از مدت زمان زیاد باقی بماند جای هیچ گونه نگرانی نیست چون با وجود محصولاتی مانند اسکار استاتیک و یا (برای تسریع در روند درمان) از هر دو محصول ترمیم کننده اسکارهیل یعنی ژل سیلیکونی رژواسیل و کرم سیلیکونی اسکار استاتیک در کنار هم در پروتکل درمانی استفاده کنید برطرف می شود.

روش مصرف ژل رژواسیل

  • در مواقع استفاده از ژل چشم های خود را ببندید یا اگر ژل با چشم در تماس باشد حتما ان را با اب شستشو دهید.
  •  باید 8 هفته به طور مداوم از این محصول بهره ببرید.
  •  روزانه دو الی سه مرتبه یک لایه ی نازک از ژل را به آرامی و بر روی اسکار استفاده کنید به گونه ای که وارد چشم نشود.

مصرف کرم اسکار استاتیک

  • هم مانند کرم بالا می توانید از ان بهره ببرید ولی به هیچ عنوان نباید با چشم در تماس باشد.

عمل لیفت و سانترال لب در هوژین کلینیک

مدت زمان بهبودی جای زخم عمل لیفت و سانترال لب

دوران بهبود زخم های بعد از عمل حدود شش ماه طول می کشد. جای برش های عمل از صورتی به سفید تبدیل می شود. شاید یا برخی مواقع این مراحل یک الی دو سال زمان ببرد. در بیشتر موارد، ظاهرا جای برش پس از دو سال تغییر نمی کند. بهترین کار برای ان با یک جراحی پلاستیک مشورت‌ کنید.

آیا آثار باقی‌مانده از جراحی بینی می‌تواند مشکلی ایجاد کند؟

این عمل معمولا یکی از پیچیده ترین عمل های زیبایی جراحی پلاستیک محسوب می شود. که بعد از عمل افراد باید تحمل جای زحم یا اسکار را داشته باشند. برای کمتر شدن اسکار به مهارت و تخصص پزشک بستگی دارد.

معمولا یک شکاف کوچک بر روی تیغه بینی نمی‌تواند مشکل خاصی را برای بیمار ایجاد کند. در صورتی که جراح از تخصص کافی برخوردار بوده و برش را با ظرافت و دقت تمام ایجاد کند،و با گذر زمان این شکاف ها برطرف می شود.

چه عواملی ممکن است جای بخیه بعد از عمل را تشدید کند؟

عوامل های مختلفی می توانند جای اسکار را دشوار و تا حدی غیر ممکن کنند. برای مثال، در صورتیکه جراح در روش جراحی شکاف را به درستی و با ظرافت کامل ایجاد نکند. ممکن است آثار نامطلوب به جامانده از آن مشهود بوده و خاطر بیمار را آزرده کند.

مواردی که در بخیه زدن سانترال لب تأثیر زیادی دارد عبارتند از :

  • عفونت
  • نور افتاب
  •  سن بیمار
  •  حساسیت های پوست
  •  مصرف دخانیات
مدیر کلینیک هوژین
مدیر کلینیک هوژین
مقالات: 67