ورم بعد از سانترال لب

ورم بعد از سانترال لب طبیعی است؟ ورم لب بعد لیفت چقدر طول میکشد؟

این نوع عمل برای تغییر و حالت شکل لب ها وحجم دهی به انها می باشد. و پزشک برای این کار از داروی بی‌حسی موضعی بهره می برد و عوارض جانبی نسبت به بیهوشی عمومی کمتر است. با این وجود گاهی به دلایل مختلف از جمله عدم رعایت نکات اساسی بعد از جراحی، عدم دقت و مهارت پزشک و… ممکن است ورم بعد از سانترال لب مشاهده شود. این امر به ندرت اتفاق می افتد. اگر ابن عمل توسط پزشک ماهر انجام شود عوارض ان رو به کاهش می باشد و کمتر دجار ورم سانترال لب می شوید.

توجه کنید باید نتیجه این عمل با رضایت بیشتری همراه باشد. اما برخی از افراد نگرانی های درباره ورم سانترال لب دارند و می خواهند بدانند ورم سانترال لب دائمی هست یا موقتی؟ در این مطلب می خواهیم به نگرانی های شما پایان دهیم. پس اگر می خواهید در مورد ورم بعد از سانترال لب بیشتر بدانید با ما همراه باشید تابه  اطلاعات کافی در این زمینه دست پیدا کنید و با خیال راحت اقدام به این جراحی زیبایی لب نمایید.

ورم بعد از سانترال لب به چه دلیل ایجاد می شود؟

هر نوع عمل زیبایی به صورت تهاجمی و با برش انجام می شود به همین خاطر عوارضی به همراه دارد و بسیار کم است و بعد از مدتی برطرف می شود. اما عوارضی که به صورت طولانی مدت روی صورت باقی بماند باید حتماً مورد بررسی توسط پزشک قرار گیرند. معمولا این عوارض با کبودی، درد و. حساسیت در ناحیه جراحی شده نمایان میشود. سوال اینجاست ورم بعد از این عمل چرا ایجاد می شود. برای حجم سازی دز این عمل باید لب بالا برای این کار برش داده شود.

اگر انجام جراحی با بی دقتی انجام شود یا فرد به ماده ی تزریق کننده بی حسی حساسیت داشته باشد، ممکن است بعد از انجام  انواع لیفت لب به صورت جراحی، در ناحیه اطراف لب ورم و کبودی ایجاد شود.

بیشتر بخوانید : ورم چشم بعد از جراحی پلک یا بلفارولاستی و از بین بردن تورم

ورم بعد از سانترال لب چه مدت طول می کشد؟

این عمل شاید با زدن بخیه همراه باشد. اگر می خواهید لب های شما به حالت طبیعی برگردد 14 روز زمان الزامی است. اما اگر ورم بعد از  عمل بسیار شدید ایجاد شده باشد. برای برطرف کردن ان به زمان بیشتری نیاز دارید برخی از مواقع شاید به 3 الی 6 ماه برای از بین رفتن ان زمان لازم باشد. رعایت نکات و مراقبت های پس از لیفت سانترال لب می‌تواند به کاهش سریع تر ورم کمک کند.

برای بهبود چه باید کرد؟

بهترشدن این عمل شاید 7 الی 5 روز به طول انجامد. به طور معمول ورم بعد از سانترال لب در سه روز ابتدایی پس از جراحی در بدترین حالت خود قرار دارد. این می‌تواند باعث نگرانی زیبا جویان شود، اما شما می توانید این ورم را کنترل کنید، اگر به طور مرتب و مطابق دستور پزشک از کمپرس یخ استفاده نمایید. این کمپرس را می توانید با استفاده از جا یخی یااز طریق آب سرد انجام دهید. برای این منظور کافیست یخ را درون نایلون یا حوله ای قرار و آن را در اطراف لب های خود به آرامی حرکت دهید. توجه کنبد نباید به قسمت عمل فشار وارد کنید چون باعث عوارض های زیادی می شود.

بیشتر بخوانید : لیفت ابرو و مراقبت‌های پس از انجام آن

با انتخاب بهترین جراح، عوارض لیفت سانترال لب را کمتر کنیم

اگر این عمل را به عنوان  بهبود و تقویت زیبایی خود انتخاب می کنید باید بدانید یک پزشک ماهرو باتجربه کمک به زییایی شما میکند. بلکه از عوارض لیفت سانترال لب مانند ورم بعد از سانترال لب نیز در امان خواهید بود.

آیا ورم بعد از سانترال لب طبیعی است؟

سانترال لب یکی از جراحی های زیبایی و پرطرفدار است که باعث شکل دهی و حجم دهی به لب ها می شود. در این روش با استفاده از بی حسی موضعی پزشک به لیفت لب می پردازد. اگر لیفت سانترال لب توسط یک پزشک ماهرانجام شود از عوارض آن دور می مانید. اما ورم بعد از این جراحی یک عارضه ی طبیعی است که با گذر زمان به مرور از بین خواهد رفت.

آیا سانترال لب باعث برجسته‌تر شدن لب‌های پایینی نیز می‌شود؟

خیر. سانترال لب با کشیدن پوست لب بالایی، باعث برجسته‌ترگی لب‌های بالایی می‌شود. تاثیر چندانی روی لب‌های پایینی ندارد.

بیشتر بخوانید : تزریق ژل لب با انزیم ایا گرانولوم به وجود می آید

عمل  چقدر طول می‌کشد؟

حداقل 30 دقیقه زمان برای انجام این عمل جراحی لازم است. که بسته به شرایط عمل، ممکن است افزایش هم پیدا کند.

آیا می‌توانم پس از انجام عمل سرکار بروم؟

در این مورد باید با پزشک خود مشورت کنید؛ اما معمولا توصیه می‌شود که حداقل 2 روز پس از سانترال لب مرخصی بگیرید.

خونریزی سانترال لب چقدر است؟

برای انجام سانترال لب، یک برش بسیار کوچک زیر بینی زده می‌شود. بنابراین خونریزی زیادی ندارد و می‌توان به‌راحتی آن را کنترل کرد.

مدیر کلینیک هوژین
مدیر کلینیک هوژین
مقالات: 67

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *