مزایای لیفت سانترال لب

مزایای لیفت سانترال لب و بررسی ۹ نمونه از تاثیرات آن در چهره افراد

براساس تحقیقات از هر 5 نفر زن یک نفر این نوع عمل زیبایی را انجام می دهد. یکی از مشکلات زیبایی رایج که زنان به ویژه در سن بالا با آن مواجه هستند و قصد تغییر در ان را دارند نازک شدن لب ها است. از همین رو انجام لیفت سانترال لب را به عنوان راهکاری برای این مشکل در نظر می گیرند، اما مزایای لیفت سانترال لب، تنها حجیم کردن آنها نیست. اگر برای این نوع عمل از یک پزشک با تجربه بهره ببرید می توانید از مزایای خوب این عمل برخوردار باشید.

تشخیص صحیح تکنیک به کار رفته جهت لیفت سانترال لب با توجه به شکل ظاهری لب ها و تناسب آن باید به درستی انجام شود. تا بیمار بتواند به اهداف زیبایی خود دست پیدا کند. معمولا این نوع عمل زیبایی یک روش دائمی و زیبا برای افرادی است که می‌توان آن را همزمان با دیگر جراحی های زیبایی مانند عمل زیبایی بینی و تزریق ژل انجام داد. اگر به دنبال یک صورت جدید و زیبا هستید و می خواهید لیفت سانترال لب را انجام دهید بهتر است قبل از انجام ان با مزایای لیفت سانترال لب اشنا شوید تا بیشتر برای این عمل مشتاق شوید. در این مطلب برای بهتر اشنا شدن ان با ما همراه باشید.

لیفت سانترال لب

مزایای لیفت سانترال لب چیست؟

سانترال لب یک نوع عمل زیبایی است که در ان چربی اضافه فوقانی لب بالایی برداشته می شود. ناحیه قرمز رنگ به صورت طبیعی بیشتر نمایش داده شود. در واقع میزان و سطح لب بالایی از این طریق افزایش می یابد. از طرفی فاصله بین لب بالا و بینی نیز کاهش پیدا می‌کند. همه ی این عوامل باعث برجستگی لبها می‌شود. اگر این نوع عمل طبق این روش ها انجام شود بهترین مزایا در تقویت و زیبایی صورت افراد را به همراه دارد معمولا مزایای سانترال لب عبارتند از :

زیبایی و جوانسازی صورت

معمولا میزان نسبت طلایی صورت، لب های برجسته با اندازه معمولی بهتر  از لب های نازک با اندازه متوسط می باشد. لب های پرتر، حس خوبی از جوانی و زیبایی به فرد می دهند. اما باید در نظر داشت که لب ها فقط به دلیل نازک شدن، جذابیت خود را از دست نمی‌ دهند. طول و پهنای لب ها نیز در جوان نشان دادن ظاهر دهان نقش مهمی دارد. بهبود فرم و طول لب ها از مهم ترین مزایای لیفت سانترال لب است. با این عمل نه تنها کل صورت بلکه ظاهر لب های شما جوان تر به نظر می‌رسد.

برجسته تر کردن خط لب با لیفت سانترال لب

برجسته تر کردن خط لب

وقتی که لب های افراد نازک هستند ظاهر و رنگ ان به ندرت دیده می شود. زیرا مرز سرخابی لب بالایی شروع به ترکیب شدن با پوست اطراف ناحیه دهان می کند. یکی از مزایای لیفت سانترال لب، کمک به رفع این مشکل است. برای انجام این کار، ابتدا جراح برشی در امتداد مرز لب و پوست بالایی ایجاد می کند و لب را به سمت بالا می کشد. این نوع عمل تکنیک های خط لب را تقویت می کند و یک مرز قرمز رنگ و برجسته تری در لب بالایی نشان داده می شود. هنگامی که خط لب پر رنگ تر باشد لب و دهان بیشتر خود را نشان می دهد و به صورت شما زیبایی را هدیه می دهد.

بهبود لبخند با لیفت سانترال لب

یکی دیگر از دلایلی که این نوع افراد می خواهند این عمل را انجام دهند بخاطر این است که در هنگام خندیدن لب و دهانشان زیباتر نمایان شود. زیرا فرم بهتر لب ها خنده را جذاب و دلنشین تر خواهد کرد. لیفت سانترال لب، لبخند شما را بهبود می بخشد. با انجام این عمل با بالا بردن لب بالایی هورمون های زیبایی در قسمت دهان نمایان می شود که هنگام خندیدن به صورت شما ظاهر زیبا هدیه می دهد. در این صورت راحت تر به چیزهای اطراف خواهید خندید و دیگر لازم نیست خنده ی خود را پنهان کنید. در ضمن چیزهای زیادی برای لبخند زدن و لذت بردن دارید.

بیشتر بخوانید : جراحی سانترال لب مزایا و معایب

سفیدی دندان ها

اگر هنگام لبخند دندان های بالایی دیده نمی شود. با این نوع عمل یعنی لیفت سانترال لب بهترین لبخند خود را به همه نشان دهید.

کاهش خطوط ناشی از دود سیگار

معمولا سیگار و دود ان به دهان و دندان شما آسیب جدی وارد می کند. ظاهر شما را پیرتر نشان می دهد. یکی از مزایای لیفت سانترال لب، توانایی حذف این خطوط و صاف کردن چروک اطراف ناحیه دهان و لب هاست.

بالا بردن گوشه های دهان

برجسته تر کردن خط لب

اگر حالت گوشه لب های شما به سمت پایین است. شاید برخی از افراد احساس کنند که شما عصبی یا ناراحت هستید. لیفت سانترال لب می تواند این مشکل را اصلاح کند. این روش شامل ایجاد برش هایی در امتداد لب و گوشه های لب در هر طرف است. این عمل به صورت و ظاهر لب های شما کمک می کند تا جذابتر به نظر برسید.

بیشتر بخوانید : ماندگاری لیفت سانترال لب چقدر است؟ آیا دائمی است؟

تقویت تاثیر کلامی بر دیگران با لیفت سانترال لب

این نوع عمل به شما کمک می کند که در هنگام گفتگو با دیگران بر روی صحبت های شما تأثیر مثبتی بگذارد. لیفت با تغییر دقیق شکل و فرم لب ‌ها، تعادل و تناسب لب ‌ها را باز می‌ گرداند و زیبایی بیشتری در ناحیه دهان ایجاد می‌ کند. معمولا نتایج این عمل بر روی افراد تأثیر زیادی دارد. در هنگام صحبت ظاهری جذابتر و زیبا را به شما هدیه می دهد.

افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس

برخی از افراد می خواهند شکل لب ها شان را تغییر دهند. این تمایل به تغییر ظاهر، عمدتاً ناشی از احساسات و ادراکات درونی است.  تغییر شکل لب‌ ها، اعتماد به نفس و عزت نفس زنان را بهبود می ‌بخشد. یکی دیگر از مهم ترين مزایای لیفت سانترال لب، افزایش اعتماد به نفس است. هرچه   برجسته تر باشند، فرد زیباتر به نظر می رسد. معمولا بعد از عمل احساس جوانی و زیبایی به افراد دست می دهد و به جذابتر شدنشان کمک زیادی می کند.

کسب نتایج دائمی

ماندگاری این نوع عمل نسبت به همه عمل های زیبایی بیشتر است و یکی از عوامل های مزایای سانترال لب است. بسیاری از افرادی که از لب های خود ناراضی هستند، تمایل به انتخاب پرکننده های لب دارند. پرکننده های تزریقی لب می توانند اثراتی مانند لیفت لب داشته باشند، اما این پرکننده ها قادر به تغییر طول لب، برجسته کردن خط لب یا تغییر رنگ لب نیستند. معمولا یکی از مزایای دیگر پر کننده های لب، فقط بهبود موقتی ارائه می دهند. در مقابل، لیفت لب نتایج دائمی به شما می دهد و‌ شما را از مراجعه مرتب به پزشک بی نیاز خواهد کرد.

مدیر کلینیک هوژین
مدیر کلینیک هوژین
مقالات: 67

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *