ماندگاری لیفت سانترال لب

ماندگاری لیفت سانترال لب چقدر است؟ آیا دائمی است؟

امروز پیشرفت علم در زمینه های پزشکی باعث شده افرادی که می خواهند عمل زیبایی انجام دهند. راحت تر رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنند. معمولا سانترال لب بهترین گزینه برای بهتر دیده شدن زیبایی صورت افراد است. اما آیا این نوع اقدامات زیبایی روی لب تاثیر دائمی دارند؟ ماندگاری لیفت سانترال لب چقدر است؟ تا چه اندازه می توان از نتایج بعد جراحی اطمینان حاصل نمود؟ ولی معمولا مانذگاری این نوع عمل بستگی به تجربه پزشک متخصص دارد. یک جراحی موفقیت امیز باید با دقت کامل و مهارت بالا انجام شود.

برخی از دغدغه های افرادی که این نوع عمل را انجام می دهند ماندگاری و نتایج ان است و می خواهند بدانند ایا این نوع عمل نیاز به ترمیم دوباره دارد؟ اگر شما هم قصد انجام جراحی زیبایی لب را دارید و می خواهید در مورد نتایج ماندگاری لیفت سانترال لب بیشتر بدانید با ما همراه باشید تا هر آنچه که در این زمینه لازم دارید را بیاموزید.

ماندگاری لیفت سانترال چقدر است؟

قبل از هرکاری باید با انجام این نوع عمل زیبایی آشنایی کامل داشته باشید. لیفت سانترال لب در واقع یکی از انواع لیفت لب که از طریق آن پزشک به تقویت و برجسته سازی لب ها، فرم دادن به آنها، رفع نواقص و افتادگی لب ها، بهبود خط خنده و زیباتر شدن لبخند کمک می کند. برش این عمل معمولا در زیر بینی انجام می شود. معمولا برای فاصله لب بالایی با بینی با برداشتن چربی کمتر می شود. لب ها برجسته دیده می شوند.

لیفت سانترال لب، تکنیک ها و روش های مختلفی دارد. ماندگاری لیفت سانترال لب تا حد زیادی به مهارت پزشک در ایجاد برش و نوع تکنیک به کار برده با توجه به نواقص و ظاهر لب ها بستگی دارد. اما سوال اینجاست که ایا سانترال لب دائمی است یا موقتی؟ بله این کار دائمی است ولی در صورتی که این عمل را یک جراح با تجربه و با مهارت بالا انجام دهد. به طور حتم، می توانید از زیبایی و طراوت لب های خود برای مدت طولانی و حتی به صورت دائمی لذت ببرید.

یا اگر به هر دلیلی مانند بالا رفتن سن سوانج یا شکل لب شما کامل تغییر کرده است این باعث نارضایتی شما می شود ما به شما امروزه لیفت سانترال لب به عنوان یک روش جدید جهت تقویت و بهبود زیبایی لب ها را توصیه می کنیم.

بیشتر بخوانید : 5 ویژگی جراح سانترال لب که باید داشته باشد

آیا با افزایش سن میزان ماندگاری لیفت سانترال لب نیز کاهش پیدا خواهد کرد؟

معمولا با بالا رفتن سن پوست حالت کشسانی خود را از دست می دهد و این به دلیل کمتر شدن تولید کلاژن است. البته از دست دادن خاصیت کشسانی پوست نه تنها ماندگاری لیفت سانترال لب را تحت تاثیر قرار می دهد، بلکه هر نوع جراحی پلاستیک نیز ممکن است، تحت تاثیر قرار بگیرد. کاهش تولید کلاژن باعث می شود تا پوست به مرور دچار افتادگی شود از همین رو ممکن است، این اتفاق ناخوشایند لیفت سانترال لب را نیز تحت تاثیر قرار دهد. این کار به نوع عمل و لیفت بستگی ندارد. شاید به خاطر همین ماندگاری این نوع عمل مانند همه عمل های زیبایی دستخوش تغییرات منفی شود.

تزریق ژل

معمولا تزریق ژل کمک به بهتر و برجسته شدن لب ها می کند. تزریق ژل یک نوع تزریق موقت است که برای برجسته شدن لب ها انجام می دهند. در این روش از پرکننده ها جهت تزریق به لب پایین و لب بالایی استفاده می شود. این نوع فرم دهی لب ها به ترمیم و تقویت هر چند وقت یک بار نیاز دارد. بنابراین شما مجبور هستید، هزینه و وقت بیشتری را برای این منظور صرف کنید. اگر  به دنبال یک روش مطمعن برای برجسته شدن لب ها هستید می توانید عمل سانترال لب را انجام دهید.

آیا مراقبت های بعد از جراحی می تواند در ماندگاری لیفت سانترال لب تاثیر داشته باشد؟

معمولا هر نوع عمل زیبایی عوارض خطرناکی را به همراه دارد و بهتر است مراقبت های بعد از عمل را به درستی و طبق اصول انجام دهید تا نه تنها فرد به عوارض بعد از لیفت سانترال لب دچار نشود، بلکه از تاثیر این عوارض بر نتیجه جراحی نیز مصون بماند. مراقبت های سانترال لب که ماندگاری بیشتری داشته باشد عبارتند از :

  • استفاده درست از مسواک
  • مرطوب نگه داشتن لب ها، محل زخم و بخیه
  • استفاده به موقع از کرم ها و داروهای تجویز شده توسط پزشک
  • پرهیز از هر گونه فعالیت ورزشی سنگین تا چند هفته بعد از جراحی
  • اجتناب از استعمال سیگار و دخانیات
  • نخوابیدن روی صورت و شکم

بیشتر بخوانید : لیفت سانترال لب و میزان ماندگاری آن

مهارت پزشک

ماندگاری این عمل بستگی به تجربه و مهارت پزشک متخصص دارد. تا یک فرم دهنی مناسب برای لب های شما ایجاد کند. البته به نظر پزشکان متخصص نه تنها لیفت سانترال بلکه جراحی های دیگر مانند عمل بینی، عمل زیبایی گوش، آندوسکوپی سینوس و بینی، عمل انحراف بینی، جراحی سر و گردن، بلفاروپلاستی، گوش و حلق و بینی باید با مهارت و دقت بالا انجام گیرد.

مدیر کلینیک هوژین
مدیر کلینیک هوژین
مقالات: 67

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *