کلینیک هوژین

با ما تماس بگیرید : 02166564548  | 09127178064

لیفت ابرو و مراقبت‌های پس از انجام آن

یکی از اعضای بدن که در چگونکی زیبایی تأثیر زیادی دارد ابرو می باشد. ابرو برای چشم ها و حالت صورت بسیار مهم است. لیفت ابرو کمک در سرحالی و شادابی روحیه ی شخص تأثیر می‌گذارد.

پیری یا جوانی، چاقی یا لاغری، خسته به نظر رسیدن یا قرینگی چهره همه از عواملی که شما با تغییر حالت ابرو ی خود به آن دست یابید.

معمولا ارایش ابرو و صورت به حالت طبیعی انجام می شود. از روش های مانند  تاتو  منسوخ و روش های هاشور زدن ابرو و کاشت آن که حالت طبیعی تری به چهره می دهد از انها بهره می برند.

لیفت ابرو چیست؟

معمولا این روش از طریق محصولات گیاهی و ارگانیک مخصوص به همراه براش های تقویتی و مناسب این کار و همچنین حالت دادن و پرپشتی ابروها و همچنین  زیبا تر شدن ابرو ها انجام میشود.

میتوان گفت یکی از کم هزینه ترین روش های حال حاظر برای زیبایی ابرو به حساب می آید. به این روش باید گفت که یک پروسه گیاهی کراتینه است.

امروز مسئله زیبایی یکی از دغدغه های برخی از خانم ها شده است و یکی از این دغدغه ها زیبایی ابروها هم می تواند باشد خانم های زیادی بنا به دلایل مختلف وراثتی و تغذیه ای با مساله کم پشتی ابرو مواجه هستند.

پرپشت کردن ابرو‌ها

راه های بسیاری برای پر پشت نشان دادن ابرو ها وجود دارد. متدهای ابرو از جمله میکرو بلیدینگ و میکروپیگمنتیشن است که برای ابروها مناسب است. اما برخی از افراد به این ابزارها علاقه زیادی نشان نمی دهند و ما برای این کار  لیفت ابرو یا لمینت ابرو را جایگزین این دو روش می کنیم.

این روش یک نوع روش بدون دردسر برای این نوع افراد است و امروزه در میان خانم ها رواج پیدا کرده است. باید توجه داشته باشید این روش  عملکرد متفاوتی نسبت به هاشور ابرو دارد و این دو نباید اشتباه گرفته شود.

معمولا در انجام هاشور ابرو بر روی پوست صورت کار می شود. از این دو روش(میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن) برای قرنه سازی  و فرم دهی ابروها استفاده می شود. این در حالیست که لیفت کار ساده و بی دردسری است که به وسیله یک ماده مخصوص و براش انجام میپذیرد.

لیفت ابرو و پرپشت کردن ابروها

لیفت ابرو باعث ریزش ابروها  میشود؟

شاید این پرسش ذهن شما را هم مشغول کرده است ولی باید جواب داد خیر این کار باعث ریزش ابرو نمی شود. از انجایی که این محصول کاملا ارگانیک بوده و برای تقویت ابرو  و تحریک رشد ابرو مناسب است باعث ریزش نمی شود.

بیشتر بخوانید : شوره ابرو قبل از لیفت ابروها و مراقبت از ان

ماندگاری

معمولا این روش ماندگاری زیادی ندارد. بعد از 30 الی 45 روز ابروی شما پر پشت و زیبا می شود. توصیه می شود تا یک روز پس از انجام عملیات لیفت به صورت خود آب نزنید. چرا که آب باعث چسبیدن تار های ابرو به هم و در نتیجه ی کار تاثیر میگذارد.

بعد از 24 ساعت می توانید صورت خود را بشویید. چون بعد از شستشو تار موهای ابرو از هم جدا و نتیجه کار دیده می شود. از خوبی های این روش این است که بعد از اتمام کار شما با خیالت راحت از نتیجه لذت میبرید و مراقبت خاصی نیاز ندارد.

روش لیفت ابرو

معمولا لیفت ابرو برای هر دو جنسیت مناسب است و به جوان سازی و زیبایی چهره کمک زیادی می کند. درواقع مربوط به نوع بیهوشی است. که می‌تواند موضعی یا کامل باشد.

غالبا بیهوشی موضعی توصیه و نیازی به بیهوشی کامل نیست.  معمولا این کار با دو روش جراحی (آندوسکوپی، باز) انجام می شود روش‌های غیرجراحی نیز به دو روش لیفتینگ با نخ‌های مخصوص و لیفتینگ با فیلر (تزریق) انجام می‌شود.

مراقبت‌های پس از انجام عمل

  • بالش مناسب
  • مصرف به‌اندازه داروهای مسکن
  • پرهیز از انجام کارهای سنگین
  • کمپرس سرد
  • مصرف پماد
  • پرهیز از سیگار و نمک

لیفت ابرو با بوتاکس

یکی دیگر از روش های لیفت ابرو تزریق بوتاکس است. این روش لیفت ابرو، باید در مراکز مجاز پزشکی صورت گیرد. بوتاکس، سم بوتولیسم که توسط سرنگ به عضلات صورت تزریق می شود.

این سم باعث فلجی عضلات و باعث می شود چروک های پیشانی و صورت باز شود. میزان تزریق بسیار حائز اهمیت است. اگر تزریق بیش از اندازه و لیفت ابرو، بسیار شدید باشد. باعث نتیجه معکوس می شود.

لیفت ابرو به روش PR

این نوع روش یکی از روش های میکروبلیدینگ ابرو است. این دستگاه معمولا برای هاشور ابرو به کاربرد دارد. دارای تیغ های پهن و تیز است که رنگ تاتو را به سطح پوست می کشد. و هاشور ابرو امروزه جای تاتو را گرفته است. و زیبایی و ظرافت بیشتری به چهره می بخشد.

اما روش PR به مجموعه ی روش های بالا می گویند که ضخامت و ظرافت و رنگ هاشور با توجه به چهره هر کس تعیین می گردد. خراش های آن بسیار سطحی است و در انتهای ابروها، حالتی برجسته به وجود می آورد که بافتی شبیه مو به آن می دهد.

لیفت ابرو با مواد

معمولا در ارایشگاه ها برای هاشور ابرو از کراتین مایع استفاده می کنند. این روشی ساده و بی خطر است که باعث لیفت ابرو می شود. این روش ابروها از حالت آشفته خارج و منظم می کند. این مواد را نباید با ابزارهای چینی و ارزان به کار برد چون باعث اسیب به بافت ها می شود.

بیشتر بخوانید : کاشت ابرو برای بیماران هپاتیت انجام می‌شود؟

لیفت ابرو در آرایشگاه

یکی از ساده ترین روش ها برای حالت ابرو های بی حالت لیفت ابرو می باشد. این روش یک روش کاملا گیاهی است پس اگر فکر میکنید ابرو های شما کم پشت است یا علاقه به ابرو های پر پشت و دخترانه دارید حتما از این روش در سالن زیبایی  استفاده کنید.

لیفت ابرو با صابون

کاشت ابرو و لیفت ابرو از جمله روش های فرم دهی ابرو است که برخی از آنها بدون هزینه و توسط خود شخص انجام می شود، برخی دیگر در سالن های آرایش و برخی دیگر با جراحی صورت می گیرد.

لیفت ابرو با صابون از جمله روش های منظم کردن ابرو است که با صابون های آرایشی توسط خود شخص امکان پذیر است.

مدیر کلینیک هوژین
مدیر کلینیک هوژین
مقالات: 67