بوکال فت لیزری

بوکال فت لیزری بهترین روش تخلیه چربی دهانی

از گذشته تا به امروز داشتن صوزت زیبا و جوان برای همه افراد اهمیت زیادی دارد. اگر به اندازه کافی دچار اضافه وزن شوید بر روی زیبایی صورت تآثیر زیادی دارد. معمولا این عمل به زیبایی و خوش فرم شدن صورت کمک زیادی می کند. بوکال فت که پزشکان در سال های اخیر با توجه به تجهیزات مدرن می توانند ان را برای هر دو جنسیت انجام دهند. امروزه برخی افراد بخاطر وجود چربی در داخل صورتشان رنج می برند. می توانید با انتخاب یک متخصص با تجربه انجام دهید.

 بوکال فت لیزری بدون بخیه و خونریزی

 معمولا بوکال فت در روش لیزر بدون خونریزی انجام می شود. و نیاز به بخیه یا کشیدن ان نیست. معمولا بعد از بوکال فت با روش لیزر خونریزی نخواهد داشت. در نتیجه این عمل کاملا سرپایی برای شما عزیزان، بدون احساس درد و خونریزی داخل دهان قابل انجام خواهد بود. معمولا از چربی های خارچ و از این قسمت برای گونه یا چانه بهره ببرید. توجه کنید اندازه چربی انقدر زیاد نیست که برای نقاط مختلف بدن استفاده کنید. چربی خارج و به روش نانوفت کاملا خورد و اماده برای استفاده از نقاط مختلف بدن می باشد. در اخر نتایج ان موفقیت آمیز خواهد بود.

 بوکال فت لیزری صورت چیست؟

 امروزه اگر بخواهید قبل از عمل اطلاعات کافی داشته باشید باید حتما درباره چربی بوکال بدانید. چربی بوکال که تحت عنوان پد چربی نیز شناخته می‌شود. به یک توده چربی که در بین عضلات صورت به خصوص در قسمت گونه‌ها و کنار لب تجمع پیدا و باعث نابودی فرم متقارن و زیبای چهره شما می‌شود. هدف از بوکال فت از بین بردن چربی های اضافه است. که بعد از عمل زیبایی صورت شما چند برابر می شود. برخی از افراد از نام عمل بسیار می‌ترسند و به دل خود نگرانی راه میدهند.

چون تصور می کنند هر نوع عمل با خونریزی شدیدی همراه است و بخیه های متعددی بر روی این قسمت قرار می گیرد. در صورتی که در مورد جراحی بوکال فت، چنین چیزی صدق نمی‌کند. این جراحی بسیار ساده و سطحی انجام می‌شود. حتی نیاز به بیهوشی عمومی نیست. اگر بخواهید پزشک قبل از عمل از داروی بی حسی موضعی استفاده خواهد کرد. براساس محل قرارگیری توده‌های چربی، برش‌های کوچکی در ناحیه هدف انجام و این چربی‌ها از آن قسمت خارج می‌شوند. در اخر بخیه های کاملا ریز در قسمت مشخص شده انجام می شود.

در این مورد نگران بخیه ها نباشید چون دکتر از بخیه های قابل جذب استفاده می کنند. اگر از یک پزشک متخصص و با تجربه و مهارت بالا بهره ببرید جای بخیه و اسکار باقی نمی ماند. برای نتایج نهایی این عمل حداقل زمان سه ماه لازم است. اگر مراقبت های بعد از بوکال فت را زیر نظر پزشک انجام دهید از این عمل بهترین نتایج را بعد از سه ماه می گیرید.

بیشتر بخوانید » رفع جای بخیه بعد از عمل زیبایی

 بوکال فت مردان

 برخی از اقایان تصور می کنند که همه عمل های زیبایی فقط برای خانم ها است. درست است که خانم ها بیشتر از اقایان به زیبایی خود اهميت زیادی می دهند ولی این به این معنی نیست که محدودیتی برای عمل های زیبایی وجود دارد. بوکال فت مردان یکی از رایج‌ترین عمل‌های زیبایی برای این گروه جنسی به حساب می‌آید چون اغلب مردان که از چاقی رنج می‌برند، چهره نامتقارنی به دلیل تجمع چربی‌های اضافه در صورت خود داشته و حتی بعد از رژیم و رسیدن به تناسب اندام  در بخشی از صورت انها نمایان می شود.

معمولا برای آقایان این امکان را می دهد زیر نظر پزشک با تجربه در یک جلسه درمانی از شر چربی های اضافه در گوشه و کنار لب ها و پیشانی خلاص شوید تا به صورتی زیبا و شاداب دست یابید. لازم به ذکر است که چون نتیجه‌ جراحی بوکال فت کاملاً طبیعی به نظر می‌رسد، بنابراین چهره مردان از حالت طبیعی خارج نشده ونتایج ان کاملا طبیعی و ظاهری زنانه ندارد.

 بوکال فت زنان

 امروز عمل های زیبایی در میان خانم ها بسیار زیاد است. برخی از این خانم ها از این وضعیت گلایه دارند که بعد از درمان چاقی و سپری کردن دوره رژیم درمانی، همچنان چهره آن‌ها به زیبایی و تقارن ‌ایده‌آل خود نرسیده. و توده‌های چربی‌ اضافه در قسمت‌های مختلف صورت دیده می‌شود. این نوع افراد می توانند با یک جلسه درمان بوکال فت این چربی های اضافه را خارج کنند و به صورت زیبا و شاداب دست می یابند. با بوکال فت می توانید کمترین چربی های موجود در نقاط مختلف بدن را خارج کنید.

توجه کنید در خارج کردن چربی های اضافه موجود باید به تقارن صورت توجه زیادی کنید چون اگر یک طرف صورت بیشتر از طرف دیگر صورت چربی تخلیه شود حالت تقارت خود را از دست می‌دهد و بر روی زیبایی صورت تأثیر زیادی می گذارد.

بیشتر بخوانید » ایا در عمل لیفت و سانترال لب جای بخیه باقی می ماند؟

 بوکال فت بازیگران

 شاید این سوال برای شما پیش امده است که جرا همه بازیگرا صورت زیبا و جذابی دارند چون با عمل های زیبایی نواقص های خود را برطرف کرده اند و اکنون صورت بسیار زیبا دارند. عمل های زیبایی در میان بازیگران در سال های اخیر بسیار رواج یافته است. به خصوص در بین بازیگران زن در سنین بالا که دچار مشکلاتی مانند تجمع چربی در صورت در اثر چاقی می‌شوند، معمولا اثر بخشی خوبی بر روی زیبایی صورت انها داشته است. برخی از بازیگران بر روی صورت خود و زیبایی بسیار حساس هستند.

برای عمل های زیبایی به هیچ عنوان ریسک را نمی‌پذیرند در نتیجه به دنبال روشی هستند که نتایج نهایی عالی داشته باشد و در این عمل ظاهر طبیعیشان را حفظ کنند. با بوکال فت بازیگران می‌تواند به هدف خود از انجام عمل‌ زیبایی برساند.

 بهترین جراح

 در انتخاب پزشک باتجربه و مهار برای بوکال فت باید به حد کافی اطلاعات کسب کنید یا حتی شاید چند ماه برای پیدا کردن یک پزشک با تجربه زمان لازم باشد. ظرافت عمل متخصص در تخلیه چربی‌ها و بخیه زدن، نتیجه نهایی را رقم خواهد زد. امروز با وجود پزشک بی تجربه در زمینه خروج چربی اضافه صورت باعث نابودی تقارن صورت انها می شود. یا اینکه به دلیل عدم ظرأفت در بخیه زدن، باعث تشکیل اسکار در محل بخیه و همین مسأله باعث هزینه اضافی جهت نابودی این اسکار‌ها برای فرد متقاضی نیز لحاظ شود.

یک پزشک متخصص باید دوران عمل برای بوکال فت را پشت سر گذاشته باشد. و البته قبل از آن شماره مراجعین قبلی که این عمل را انجام داده اند به شما بدهند. تا با انها در ارتباط باشید. و شرایط و نتایج ان را بپرسید. یک کلینیک باید تمام شرایط فرم تقاضا را برای افراد توضیح دهد و بعد از ان ازمایشات لازم را انجام دهید تا از سلامتی بدن خود برای عمل بوکال فت اطمینان حاصل شود.

 هزینه و صرف زمان

 یکی از کارهای مهم هزینه بوکال فت است. که برای انجام این عمل باید هزینه ان را کامل پرداخت کنید. چون بوکال فت جزء عمل های زیبایی به شمار می رود. بیمه هزینه ان را پرداخت نمی کند. هزینه بوکال فت براساس میزان چربی در چهره و در نتیجه میزان نیاز به تخلیه چربی، دستمزد متخصص و هزینه‌های پایه کلینیک، متفاوت خواهد بود.  برخی از افراد هزینه آن برایشان گران است. حتما قبل از بوکال فت دلیل گران بودن ان را از پزشک متخصص خود سوال کنید. چون شرایط همه افراد متفاوت است و بر روی هزینه این عمل تأثیر زیادی دارد.

مدیر کلینیک هوژین
مدیر کلینیک هوژین
مقالات: 67

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *